fellizz

Alla inlägg under februari 2012

Av Felicia - 25 februari 2012 12:11

Hej och god morgon! Hoppas att ni alla har sovit gott. ;) Det har iaf jag gjort! xD

Jag länktar till klockan är I8.OO, vet ni varför? Jo, jag länktar dit eftersom att jag ska ha kalas hemma hos mig. Ocg alla tjejerna i klassen är bjudna! Det ska bli sååå kul!! Vi ska äta tacos... ;P Gott!! Länktar!!!!!

Men det var nog allt. Jag skriver kanske skriver ikväll!


Bye, Bye!!

 

Av Felicia - 24 februari 2012 13:33

Hej!!

 

Idag har jag varit på skolan. Som de flesta av er ;)

Och på skolan har vi haft bild.

Och det här var vad vi gjorde:


  

Ett litet rum!!


Fast jag är inte klar än... Jag måste mublera och färglägga först..

Men det var allt!


Bye, Bye!! //Fellizz ~ Ta hand om er ~

Av Felicia - 22 februari 2012 15:05

Hej!!


Kan ni hjälpa mig? Jag har ingen aning om vad jag ska ha för örhängen på mig på mitt kalas! Så jag ber er om hjälp. 


Ska jag ha på mig:


  

Stora, runda & rosa

  

Stjärnor, svarta & vita

  

Ängla vingar, silvriga

  

Fjädrar, svarta

  

Silvriga löv

  

Diamant örhängen

  

Guldiga örhängen

 

Rosa & silvriga örhängen

    

Eller oranga & silvriga örhängen


Så, komentera och tyck till! Tack!!


Bye, Bye!! //Fellizz ~ Ta hand om er ~

Av Felicia - 18 februari 2012 13:07

Nåå...?


Vad tkr ni om min lilla ändring här på bloggen? Hoppas att ni tkr om det. ♥

Jaag tror att ni vet att jag vill veta vad just NI tkr också... Ja, men...


Bye, Bye!! //Fellizz ~ Ta hand om er ~

Av Felicia - 18 februari 2012 10:09

Hej!!

Igår var jag med Neea typ hela dagen. Vi badade på "Pite havsbad" elr "Äventyrsbadet". Det var JÄTTE kul! Vi var där i ungefär 2 timmar. Och så har vi ritat i hennes Top-model bok. Vi ritade två st. Såå kul! ♥

Och idag så ska jag på pyamasparty hos EllaBella (min kompis).


Jag ville också säga förlåt till alla läsare. Men jag har inte varit vid datan så mkt dom senaste dagarna... Så... förlåt! ♥

Bye, Bye!! //Fellizz ~ Ta hand om er ~

Av Felicia - 8 februari 2012 20:25

Hej!!

 

Idag har jag typ bara varit med kompisar efter skolan. Frida och Emma följde hem med mig. Och sen har jag duschat, och precis när jag hade satt mig ner och skulle börja med engelskan så kom Enya och Elsa. Och så har jag varit med dom ungefär till nu.. Men det var allt jag bloggar nog mer på fredag, för imorron hinner jag inte (Vi ska till Luleå igen ;) ).


Bye, Bye!! // Fellizz ~ Ta hand om er

Av Felicia - 5 februari 2012 11:56

Heey!!

 

God morgon allesammans!! I L♥veYa!!

Hoppas att ni har sovit lika gott som jag! ;) 

(Det här får ni gärna komentera, mina söta små läsare! )

Ja, men igår så gjorde jag inte så mycket, men jag skrev ju det där in lägget, ni vet. ;) Men jag har fortfarande inte bestämt mig... Så..

Men jag skriver mer ikväll!! ;)


Bye, Bye!! // Fellizz ~ Ta hand om er

Av Felicia - 4 februari 2012 10:31

Hejsan...


Jag tänkte att jag kanske skulle börja med en såndär grej som Frida gör på sin blogg... Men jag vet inte..

Så vi får se ;)

Ja, men vi får se, om det blir så så blir det. ;)

Men det var bara det jag skulle säga! Sååå...


Bye, Bye!! //Fellizz ~ Ta hand om er ~


Presentation


I ♥ U !

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Länkar

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards