fellizz

Alla inlägg den 28 januari 2012

Av Felicia - 28 januari 2012 17:44

Hej!!


Idag har mormor och morfar varit hemma hos mig!! :D Vi har sett på TV. Det var skidskytte.... (Trååkigt)

Men, men....

Och till middag åt vi mammas tackogratäng. God som vanligt!! xD

Men jag skulle bara skriva lite grann, så att ni får läsa något nytt! ;)

Så det blev bara så här kort. Sry!


Bye, Bye!! //Fellizz ~ Ta hand om er ~

Av Felicia - 28 januari 2012 11:06

 Heey!!

 

Jag tänkte visa några bilder på olika (söta) djur :D Och lite annat! ;) (Det är en överaskning!! )



Japanska Spetsar:

 

Sååå söt!!

      

Guuh så gulligt  

Vad söker du efter?

  

Hihihi.... Gullizz!

   

Vad är det för något?

 

Är du hungrig? Hehe... Sååå Söööt!

   

Söta va??


Katter:

 

-Jag är lite trött.... 

Hejsan. Gulligt, eller hur? 

 

Hallå där!! Söötizzar....!! ♥ 

 

Lve Yu!

   

-Akta dig!                            -Varför?

     

Vilken söt kissemisse!

 

Kram, Kram! ♥ 


Kaniner:

Sööt! 

   

Sööötizz!! ♥♥

 

Kaninen heter Kezo.

   

Pöötis

   

Ååhhååh!!! Guh' Sååå Sööööt!!!! ♥♥


Ni minns kanske att jag sa att jag skulle visa en bild på min kusin Edvin! ;)

Edvin!!:

   

Söt vah'??



Det vart ganska många bilder! Ooooppss!! Men men... Det gör väl ingenting! ;)


Bye, Bye!! //Fellizz ~ Ta hand om er ~

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


I ♥ U !

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<<
Januari 2012 >>>

Länkar

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards